HOECKSE VIS EN ZEEBANKET

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 476 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hoeckse vis en zeebanket. Meer weten? Ontdek meer

28 jan 2023 om 6:33 Ze waren een half uur te laat. Niet eens excuses aangeboden.
27 jan 2023 om 21:18 Menu was niet compleet. Wij hebben party schotel besteld, en wij hebben geen gebakken mosselen.
3 jan 2023 om 20:58 Het eten werd pas na anderhalf uur bezorgd. Het eten was erg weinig, patat was niet goed gebakken en zacht en kibbeling was te vettig. Ook hebben we geen servetten gekregen bij de bestelling. Erg zonde van het geld dat je betaalt.
30 dec 2022 om 20:12 Weer heerlijk gegeten, vis trio :-)
17 dec 2022 om 18:28 De order had ik zelf opgehaald, maar nog steeds was het lauw, terwijl het net bereid was toen ik het ophaalde.
15 dec 2022 om 19:01 Smerig eten. Koude en slappe patat. Gebakken vis was veel te lang gebakken, sommige stukken bijna zwart en leek wel gebakken in oud frituurvet. Geen aanrader!
30 nov 2022 om 22:22 Het eten was koud. Maar de smaak niet vies.
26 nov 2022 om 12:14 Eten was heerlijk. Jammer dat het niet wat warmer kan zijn
24 nov 2022 om 22:05 Voor 2 personen ruim 40 euro besteld. 0m 17:30 besteld, 18:18 gebeld -> ze is onderweg -> 18:30 weer gebeld; ze zal er zo wel zijn. Eten bezorgd om 18:42; ze was druk en eerst naar de andere kant van het dorp geweest; maw eten was lauw/koud. Jammer
24 nov 2022 om 20:54 Werkelijke bezorgtijd en indicatieve bezorgtijden lagen meer dan 30 minuten uit elkaar. Tweemaal zelf gebeld, omdat ik niets hoorde. De patat en de vis (kibbeling en lekkerbek) waren koud. Ook het zout ontbrak op de patat. Deze waren daarnaast slap.
22 nov 2022 om 13:43 Al het eten was helaas lauw, de inktvis ringen waren hard en rubberig. Voor een kibbeling XL portie vond ik dit wat tegenvallen. Vis zelf was wel okee.
14 nov 2022 om 21:08 Mixed grill was lekker maar portie was klein.